Wszystkie kategorie

Category : Praca

Konsultant Helpdesk/Wsparcia operacyjnego

Data opublikowania: 05-07-2016 09:25:27 | Imię i nazwisko: Marek Piosik | Lokalizacja: mazowieckie | Miejsce: Grodzisk Mazowiecki | 441 razy wyświetlane |

Description

PointPack.pl SA

PointPack.pl SA specjalizuje się w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży internetowej,handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy operatorem technologicznym dla sieć punktów handlowo-usługowych.

Opis
stanowiska:
Jako
konsultant helpdesk i BOK będziesz wspierał obsługę i prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał analizę i rozwiązywał zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc wsparcie najwyższej jakości.

ZAKRES
OBOWIĄZKÓW:





  • udzielanie pomocy w obsłudze systemów informatycznych PointPack.pl,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi,
  • identyfikowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur,
  • prowadzenie dokumentacji zgłaszanych problemów,
  • dbanie o wysoki poziom obsługi świadczonych usług,
  • współpraca z zespołem IT,
  • wsparcie operacyjne w obszarze marketingu i administracji.
WYMAGANIA





  • wykształcenie min. średnie,
  • komunikatywność i zdolność szybkiego uczenia się,
  • zorientowanie na klienta,
  • umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
  • obsługa komputera (przeglądarka internetowa, excel),
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • mile widziani studenci w trakcie studiów zaocznych.
OFERUJEMY:





  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • Zdobycie doświadczenia w obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C,
  • Podnoszenie kompetencji analitycznych,
  • Miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy,
  • Wpływ na kształtowanie rozwijającej się firmy,
  • Znalezienie się w samym centrum wydarzeń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@pointpack.pl
tel. 22 379 02 70




Kontakt Marek Piosik: Konsultant Helpdesk/Wsparcia operacyjnego

Telefon: 22 379 02 7

*

*

*


captcha

> Send me an email with links to manage my Ad