Category : Praca
Konsultant Helpdesk/Wsparcia operacyjnego
Data opublikowania: 05-07-2016 09:25:27 | Imię i nazwisko: Marek Piosik | Lokalizacja: mazowieckie | Miejsce: Grodzisk Mazowiecki | 441 razy wyświetlane |
Description
PointPack.pl SA
PointPack.pl SA specjalizuje się w projektowaniu innowacji procesowych integrujących partnerów z branży internetowej,handlowej i kurierskiej wpisując się w trend Physical Internet. Jesteśmy operatorem technologicznym dla sieć punktów handlowo-usługowych.Opis stanowiska:
Jako konsultant helpdesk i BOK będziesz wspierał obsługę i prawidłową realizację usług udzielając niezbędnej pomocy naszym klientom i partnerom biznesowym korzystającym z systemów informatycznych PointPack.pl. W zależności od Twoich umiejętności technicznych i doświadczenia, będziesz przeprowadzał analizę i rozwiązywał zarówno proste, jak i złożone problemy świadcząc wsparcie najwyższej jakości.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- udzielanie pomocy w obsłudze systemów informatycznych PointPack.pl,
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientem i z partnerami biznesowymi,
- identyfikowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów według ustalonych procedur,
- prowadzenie dokumentacji zgłaszanych problemów,
- dbanie o wysoki poziom obsługi świadczonych usług,
- współpraca z zespołem IT,
- wsparcie operacyjne w obszarze marketingu i administracji.
- wykształcenie min. średnie,
- komunikatywność i zdolność szybkiego uczenia się,
- zorientowanie na klienta,
- umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
- obsługa komputera (przeglądarka internetowa, excel),
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży oraz podstawowa znajomość języka angielskiego,
- mile widziani studenci w trakcie studiów zaocznych.
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
- Zdobycie doświadczenia w obszarze wsparcia IT oraz współpracy B2B i B2C,
- Podnoszenie kompetencji analitycznych,
- Miłą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w elastycznym czasie pracy,
- Wpływ na kształtowanie rozwijającej się firmy,
- Znalezienie się w samym centrum wydarzeń.
tel. 22 379 02 70
Kontakt Marek Piosik: Konsultant Helpdesk/Wsparcia operacyjnego
Telefon: 22 379 02 7
> Send me an email with links to manage my Ad